Najčastejšie kladené otázky profesionálov
o Smartliste
- Je registrácia skutočne zadarmo?
-
Áno, registrácia je zadarmo a vždy bude
- Keď sa zaregistrujem, budem platiť službe SmartList.sk za zasielanie dopytov od zákazníkov?
- Nie, služba SmartList.sk posiela dopyty od zákazníkov úplne zadarmo.
- Za čo platím, keď využívam službu SmartList.sk?
- Profesionál platí len za zaslanie svojej cenovej ponuky zákazníkovi. Teda až vtedy, keď sa rozhodnete reagovať na dopyt svojou ponukou.
- Ako a koľko platím, keď sa rozhodnem poslať svoju ponuku zákazníkovi?
- Za zaslanie svojej ponuky platíte kreditmi a vždy viete koľko kreditov stojí zaslanie vašej ponuky. Cena jedného kreditu je približne 20,- centov a počet kreditov za zaslanie ponuky závisí od druhu služby, ktorú poskytujete. Maximálny počet kreditov za zaslanie jednej ponuky je 9 pri službe ako je napr. Advokát na obchodné právo, pričom Učiteľ klavíra platí za zaslanie ponuky nádejnému študentovi 2 kredity.
- Dostanem pri registrácii nejaké kredity zadarmo?
- Áno pri registrácii dostanete 30 kreditov zadarmo, aby ste si mohli vyskúšať službu bezodplatne.
- Garantujete mi, že zákazník otvorí moju ponuku?
- Garantujeme Vám, že ak zákazník neotvorí vašu ponuku do 48 hodín od zaslania, tak vám vrátime kredity, ktorými ste zaplatili za zaslanie cenovej ponuky.
- Koľko profesionálov môže poslať svoju ponuku na jeden dopyt od zákazníka?
- Maximálny počet ponúk, ktoré systém povolí zaslať na jeden dopyt je 5, preto máte minimálne 20 % šancu, že sa zákazník rozhodne pre vás. Zvyčajne však na jeden dopyt reagujú 2 až 3 profesionáli.
- Ako viem, že dopyty, ktoré mi zasielate sú legitímne, teda že nie sú vymyslené strojom alebo zlomyseľnou osobou?
- Každý dopyt preverí náš administrátor a ak zistí, že sa jedná o nelegitímny dopyt, tak ho profesionálom neposiela.